Fjernvarme på Knivåsen

Noen tips om smått og stort til våre kunder

Bor du på Knivåsen og får fjernvarme fra oss, vil vi gi noen tips her om smått og stort. Som kunde får du tildelt et brukernavn til vår hjemmeside registrerevarme.no hvor du registrerer måleravlesning hver måned, ser historikk over tidligere forbruk, melder salg og utflytting, eller kommuniserer med oss.

NOEN LURE PUNKTER
  • Skal du flytte herfra?
    Husk at du selv må melde fra om dette på registrerevarme.no. I gamle dager tok megler ofte ansvar for overgangen mellom selger og kjøper, men slik er det ikke lenger. Husk å si fra, ellers vil regninger fortsette å komme til deg.
  • Er du nyinnflyttet og har ikke hørt noe fra oss?
    Vel, da har det sikkert vært en svikt et sted, og det er fint om du ringer oss, slik at vi får gitt deg riktig informasjon som ny kunde hos oss.
  • Er det kaldt vann i dusjen, eller andre problemer med fjernvarmen?
    Ring oss gjerne på telefon 32 21 09 00 (07.30-15.30) eller på vakttelefon utenom ordinære åpningstider, så skal vi hjelpe deg.
  • Har du spørsmål om en faktura, forfallsdato eller lignende?
    Ta kontakt med oss på regnskap@lindum.no 

Vakttelefonen vår brukes kun utenom ordinær åpningstid (07.30 - 15.30).


Drammen: 90 03 39 75

Opplever du problemer eller har spørsmål til ditt anlegg? Kontakt oss:

Økonomiavdelingen

På økonomiavdelingen er vi mange kloke hoder som kan bistå våre kunder. Har du spørsmål knyttet til en faktura? Trenger du en mengderapport? Skal du melde adresseendring? Trenger du en betalingsutsettelse? Vil du bli kunde? Vi har en e-post som er betjent innenfor normal arbeidstid ( 07.30-15.30 man-fre). Disse og flere spørsmål rettes til regnskap@lindum.no, vi har også opprettet en e-post som kun benyttes til fakturaer fra våre leverandører: faktura@lindum.no

Våre økonomer er ingen sinker, vi svarer deg fortløpende!