Hva kan vi hjelpe deg med?

Vi ønsker at det skal være enkelt for deg å komme i kontakt med oss, enten du foretrekker telefon, fysisk oppmøte eller elektronisk kommunikasjon. På denne siden finner du nyttig kontaktinformasjon til alle våre avdelinger og kontaktpersoner. Savner du noe her vil vi gjerne høre om det.

Gjenvinningsstasjoner

RfD (Renovasjonsselskapet i Drammensregionen) har ansvar for alle gjenvinningsstasjonene i regionen.
For åpningstider på din lokale gjenvinningsstasjon, informasjon eller spørsmål, ta direkte kontakt med RfD.

Vi venter på telefon fra deg!

Kundeservice sitter klar for å svare på din henvendelse.

Vår økonomiavdeling kan hjelpe deg med stort og smått.

Er du en entreprenør som skal levere avfall hos oss? Da må du fylle ut dette skjemaet.

Vakttelefonen vår brukes til akutte meldinger utenom ordinær åpningstid (07.30 - 15.30).


Vakttelefon Drammen: 90 03 39 75

Vakttelefon Odda: 99 48 50 38

AVDELINGER

Vi er flere steder i Norge, og her finner du informasjon om åpningstider, kontaktinformasjon og besøksadresse.

KONTAKTPERSONER

Vi har mange hyggelige og kloke hoder som gjerne hjelper deg!

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene og svarene fra vårt kundesenter.

Send oss gjerne en henvendelse her


Vi er raske på labben, og du kan forvente et snarlig svar innenfor våre åpningstider.

Økonomiavdelingen

På økonomiavdelingen er vi mange kloke hoder som kan bistå våre kunder. Har du spørsmål knyttet til en faktura? Trenger du en mengderapport? Skal du melde adresseendring? Trenger du en betalingsutsettelse? Vil du bli kunde? Vi har en e-post som er betjent innenfor normal arbeidstid ( 07.30-15.30 man-fre). Disse og flere spørsmål rettes til regnskap@lindum.no, vi har også opprettet en e-post som kun benyttes til fakturaer fra våre leverandører: faktura@lindum.no

Våre økonomer er ingen sinker, vi svarer deg fortløpende!