Vi endrer i disse dager vårt utseende, men ikke bli forvirret, vi er nøyaktig de samme på innsiden.

I disse dager fornyer vi vår logo og gjør samtidig noen endringer på vår fargepalett. Du vil fremover se oss i ny drakt i digitale flater, og etter hvert også med våre kjøretøy og andre steder.

Fordi vi alltid etterstreber forbedring, må vi fornye oss. Vi ønsker å gå i bresjen, og har nettopp derfor ordet «fremst» i vår visjon. Også visuelt og kommunikativt skal vi fornye oss. Derfor oppgraderer vi nå vår visuelle profil til et mer helhetlig og fremtidsrettet utseende. I 2023 fyller vi dessuten 25 år, og som de fleste unge voksne har identiteten vår slått solide røtter. Det er en anledning god som noen annen til å fornye utseende.

Vi skal bidra til en mer bærekraftig klode. Ambisjonene er store, mulighetene mange. Heldigvis. Ny profil sier noe om hvem vi er, hva vi brenner for og hvor vi skal. Det fornyede logobladet peker ut retningen, og det er fremover.